ptah blog

Friss topikok

  • Gnosis: Mindkettőről, az egész folyamatról. Illetve a miértről, hogy miért kell festék stb. Köszi! (2010.08.27. 22:56) Készülődés

Linkblog

Aktualitások

2010.10.06. 19:43 p_é

Hogy velem mi van mostanság?

Legfőképp az egyetemi élet foglal le, de azért találtam nem egy - a blog témájába passzoló - elfoglaltságot az elmúlt hetekben.

Első körben a Bass Day Budapest rendezvényre látogattam el a Budapest Jazz Club-ba egy jóbarátommal. Itt az EBS termékeit, a magyar kézi készítésű MLP gitárokat, valamint egy előadást tekintettünk meg, ahol egyébként a basszusgitáron történő akkordozás, szólózás, kíséret volt a téma. Ezek után pedig mindenféle allstar zenekart hallgathattunk meg, és ámuldozhattunk meglepően magas szintű játékukon.
Mondanom sem kell, hogy hazajövetelemkor egyből nyúltam az imbuszkulcsokért, és állítgattam kicsit a bőgőn. Most újra fellángolt bennem a régi feeling... de erről később.

Múlt hétvégén pedig immár harmadszorra látogattam meg a Hangfoglalást. Ráadásul két nap is kint voltam. Vasárnap konkrétan kifejezetten Kovács Attila barátom előadására mentem, de azért muszáj volt még utána körbenézni még egyszer :)
Természetesen elköltöttem fejben jó pár millió forintot, de meg is született az elhatározás a következő cuccra. Nem más, mint egy profi füldugó, hogy ne süketüljek meg idő előtt. :)

Szóval van olyan is, hogy én megint fellelkesedtem a zenéléssel kapcsolatban, úgyhogy újra vállalok - egyelőre két -  tanítványt, aztán az ebből befolyó pénzt pedig valószínűleg a saját taníttatásomra fordítom. Meglátjuk mi lesz belőle :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ptah.blog.hu/api/trackback/id/tr482351445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása