Hírkavalkád

2011.05.23. 17:32 p_é

Sziasztok!

Most már tényleg nem hanyagolhatom tovább az írást, mert ezer meg egy dolog történt/történik velem.

Első körben: a Funebre perpill az új lemez felvételeivel van elfoglalva, amit sikeresen keresztülhúzott egy winchester halála... de rajta vagyunk az ügyön, csak "kicsit" csúszunk vele.

Kaptam egy felkérést, hogy a Shadowthrone első nagylemezén írjam meg, és játsszam fel a basszus részeket, amire természetesen örömmel mondtam igen.

Ezenkívül gőzerővel készül a Purgamentum project lemeze is. Lassan készen áll az összes újra felvett nóta a nyári hónapokban esedékes énekfelvételekre, amit egy kedves barátom, és szerény személyem követünk el.

A végére hagytam az érdekesebb témát:

Elég jól haladok a saját szóló projectem dalainak megírásával, és demoival. Első nekifutásra két kis rövid szösszenetet vettem fel, amiket itt lehet meghallgatni:

 

A dolog érdekessége, hogy a felvételekre kooperálni fogok egy elektro zenésszel is, úgyhogy akár egész érdekes dolgok is kisülhetnek ebből a kis kísérletezésből :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ptah.blog.hu/api/trackback/id/tr132926553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása