Helyzetjelentés

2010.11.22. 21:31 p_é

Jó régen írtam már...

...de ennek is megvan a maga oka, rendkívül elfogalt vagyok mostanában.

Nem is nagyon volt időm a zenével foglalkozni, konkrétan pár hete nem is gitároztam. Az élet viszont nem áll meg: nagy hírem, hogy sikerült anyagilag stabilitást szereznem, így megrendeltem az új erősítőmet, egy Prolude gyönyörűséget :)

A http://prolude.hu oldalon lehet róla többet megtudni. Meg nem árt a youtubeon sem beírni, gyönyörű hangú motyó :)

Egyébként meg megérkezett a népdalos Funebre feldolgozás, és azt kell mondanom, hogy igencsak elégedett vagyok vele mindenféle szempontból! Jövőre az is megjelenik végre :)

Ennyi időm volt írni, legyetek jók

A bejegyzés trackback címe:

https://ptah.blog.hu/api/trackback/id/tr462466616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása