:)

2010.12.06. 18:23 p_é

Nem múlhat el nap anélkül, hogy ne változna valami a cuccokkal kapcsolatban. Szerencsére pozitív dolgokról tudok beszámolni :)

Ma elvittem a Tátra utcába a bőgőt, kicsit dumáltam Misivel a tulajdonossal a Grind aktív elektronikájáról. Elég rendesen le vagyok maradva, az új fejlesztéseknek hála aktív/passzív egybemosás lehetséges, ha jól értettem; ráadásul maga az aktív hangszín utólagosan is beállítható két potival! Ráadásul annyira nem is vészes áron, szóval ha bankot robbantok, akkor ez lesz a következő fejlesztés.
Kicsit el is kanyarodtam... szóval bevittem a bőgőt, és a Zodiac húrok mellett döntöttem, mert állítólag több magasat ad, fényesebb, mint a másik változat. Holnapra kész is lesz a gyönyörűség felhúrozva, beállítva! Slusszpoén, hogy újfent meg lett dicsérve a gitár (vagy talán én magam?), hogy mennyire szépen le van ápolva, és milyen gyönyörű színű emiatt a fa :)

A végére hagytam a legnagyobb hírt, miszerint Fülöp Robi már szerdán hozza a zsírúj Prolude fejet, és helyben meg is ejtjük a láda javítását/upgradelését. Ha jól vettem ki a szavaiból, állítható lesz, hogy a tweeter milyen frekit engedjen át, és mit nem... de ez majd helyben kiderül :)

Szóval summázva: szerdán végre életemben először olyan zenei infrastruktúrám lesz, amire vágytam :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ptah.blog.hu/api/trackback/id/tr632497603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása