ptah blog

Friss topikok

  • Gnosis: Mindkettőről, az egész folyamatról. Illetve a miértről, hogy miért kell festék stb. Köszi! (2010.08.27. 22:56) Készülődés

Linkblog

Második nap - part 2.

2010.08.06. 16:46 p_é

Busteni nagyon szép város. Tipikus turistaparadicsom. Csodálatos hegyek veszik körül, a táj egyszerűen lélegzetállító.

Ide érkeztünk mi. Első körben lepacsiztunk a főszervező sráccal, Mihnea-val, majd elfoglaltuk a szállást, leraktuk a cuccokat, és rohatunk a sajtótájékoztatóra.

Itt konkrétan leültünk egy hosszú asztalhoz, előttünk ásványvíz, pohár, mikrofon... tisztára, mintha a Forma 1-ben lettünk volna. Eldaráltuk a lényeget, majd végighallgatunk néminemű román kakaskodást, és a végén elhagytuk a helyszínt.

Ezután kaptunk egy jó bőséges ebédet/vacsorát: volt egy ultrasűrű zöldségleves, majd egy kevés kolbász/krumplipüré kombó csalamádéval, végül pedig zárásként egy-egy alma.

Kaja után elmentünk váltani pénzt, mert jó szokás szerint természetesen nem lehet fizetni sehol sem euróval...

Végül pedig megkaptam a külön egy ágyas szobám kulcsát, lecuccoltam, lezuhanyoztam, beizzítottam a laptopot, felcsatlakoztam a free hotspot-ra, és megírtam ezeket a sorokat :)

Egy óra múlva megyek fel a többiekhez átnézni a koncertprogramot, aztán nyolckor visznek kisbusszal a fesztivál helyszínére, ahol sound check (a késésünk miatt ekkorra halasztották a technikusok), és helyi idő szerint fél 10-kor belecsapunk a lecsóba :)

Addig is nézzetek képeket, mert az jó:

A bejegyzés trackback címe:

https://ptah.blog.hu/api/trackback/id/tr692203956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása